Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Suget blev för stort!

Av Helena Svensson - 29 oktober 2010 22:18

Så blev suget för stort! Har bloggat på annat ställe innan men plötsligt kändes det inte "hemma" längre och och bloggen flyttade till facebook. Saknar att skriva och just nu skanade jag det mer än vanligt. När jag sitter här i min ensamhet för mannen jobbar! Och hunden sover sitt sötaste. Jag är ingen fan av idol så utbudet på tv är inte så stort precis. Men klart, just nu har jag tv:n på så att jag kan höra vem som åker ut!


Vem är då jag? Precis fyllt 40 har jag gjort.Och det känns ingen skillnad alls. Om nån undrar. Jag har inga barn! Men min man betyder allt för mej!


Jag har nyss börjat golfa. Inte trodde jag att det skulle vara så kul!  Har aldrig förstått tjusningen innan. Men nu har jag gjort det! För det ÄR kul!! även om det är jättesvårt. men jag har mitt gröna kort i alla fall. Och nu ser hemmet än mer ut som en golfbutik.


Hunden är ett annat intresse, och att läsa, röra på mej, laga mat, träffa vänner och en massa annat. som ni nog lär märka.gillar att inrda och fixa hemma. Och loppisar! Både att gå på loppis och att sälja saker på loppis. Saker man ändå inte använder!


Som person är jag: glad, rolig, optimistisk. Har ett jäkla humör om det ska till och det vet jag men sen jag träffade min man har det blivit mycket bättre.

Ha en skön kväll så länge! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards